דלג לתוכן העמוד
פייסבוק אינסטגרם יוטיוב עסקים EN פתיחת הגדרות נגישות

דרוש/ה מנהל/ת אגף תכנון תשתיות ומבני ציבור

כ"ח תשרי, תשפ"ג

23 באוקטובר, 2022

מכרז חיצוני

מס' מכרז 49/22

למועצה מקומית אפרת

דרוש/ה

מנהל/ת אגף תכנון תשתיות ומבני ציבור

 

מקום עבודה: אגף תכנון, תשתיות ומבני ציבור

כפיפות: למנכ"ל הרשות, למהנדס המועצה ומנהל אגף הנדסה

היקף העסקה: 100% משרה

תיאור התפקיד: ניהול, תכנון, ביצוע ופיקוח על תשתיות ומבני ציבור במועצה

*העסקה על פי הסכם קיבוצי או בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

תחומי אחריות:

  1. תכנון פרויקטים הנדסיים המתקיימים ברשות והמבוצעים על ידה או ע"י גורמי חוץ, תוך עמידה באיכות ולוח זמנים בכפוף לחוקים, תקנים, חוקי עזר וע"פ כל דין.
  2. ביצוע פרויקטים הנדסיים ברשות ע"י ביצוע נוהל מכרזים, ניהול הפיקוח, חשבונות, קבלת מתקן מושלם מהספק. וליווי הפרויקט משלב ההקמה ועד לסיומו ולתקופת הבדק.
  3. ביצוע פעולות פיקוח על  הפרויקטים ההנדסיים המבוצעים ע"י הרשות, או ע"י גורמים אחרים, וקבלת המתקן לאחריות המועצה, כולל מעקב על הביצוע, בדיקה וקבלת אישורי רשויות חוץ, מעבדה ותיק מסירה לפרויקט מהגורמים המבצעים.
  4. אחראי על בדיקה, אישור והגשת חשבונות ביצוע לגורמי המימון השונים בהתאם לנוהלי דיווח של כל גוף ובאישור של מנהל האגף.
  5. ייצוג המועצה מול גורמים חיצוניים בהתאם לצורך.
  6. ביצוע מעקב ובקרה של הפרויקטים בהתאם לחוזים וללו"ז הנדרשים מול גורמי הביצוע ומנהלי הפרויקטים השונים, כולל סיורים וישיבות מקצועיות באתרים השונים של הפרויקט.                      
  7. ניהול ישיבות תכנון ומעקב, הסרת חסמים ועיכובים והצפה לגורם הממונה.
  8. אחראי על בקרה תקציבית של הפרויקטים ההנדסיים, תוך עמידה בתקציב הנתון של הפרויקטים.
  9. הפקת דוחות תקופתיים בהתאם לדרישת הממונה להצגת תמונת מצב והתקדמות של הפרויקטים
  10.  
  11. טיפול בהסדרת חוזים מול יועצים הנדרשים לכל פרויקט, כולל טיפול באישור חשבונות היועצים, ופיקוח 

ביצוע המטלות ע"י היועצים.

  1. הכנת אומדני ביצוע לפרויקטים שונים כחלק מתהליך בחינת הפרויקט.
  2. ביצוע בקורת תקינה של תשתיות המבוצעות ע"י המועצה או ע"י גורמי חוץ.
  3. ביצוע תהליכי מסירה/ קבלה של תשתיות ומבני ציבור לאחריות המועצה כולל הסדרת כל האישורים 

הנלווים הנדרשים.

  1. ניהול מאגר תכניות הנדסיות בתחום התשתית, הפיתוח ומבני הציבור, תוך שיתוף פעולה עם אחראי GIS

       ברשות.

  1. אחראי על תחום הנגישות ברשות, תכנון וביצוע בקרה והפעלת גורמים מקצועיים למענה הנדרש.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

יכולת ארגון, תיאום ובקרה, קפדנות ודייקנות בביצוע, מיומנות טכנית ותפיסה מכנית, יכולת לעבוד באופן עצמאי, יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ, יחסי אנוש טובים וייצוגיות מול תושבים ובעלי עסקים, סמכותיות, כושר מנהיגות ויכולת הובלה, כושר הבעה בכתב ובעל פה, עבודה בשטח, עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך. 

היכרות עם יישומי Office ועם תוכנות ניהול פרויקטים כגון דקל ובנארית.

השכלה ודרישות מקצועיות:

השכלה:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה, הנדסה אזרחית, אדריכלות או תכנון ערים.

או

הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 בתחומים: הנדסה, הנדסה אזרחית, אדריכלות או תכנון ערים.

*עדיפות תינתן למהנדס רשוי או אדריכל רשוי לפי חוק המהנדסים והאדריכלים, תש"ח – 1958.

ניסיון מקצועי:

עבור בעל תואר אקדמי – 5 שנות ניסיון בתחום פרויקטים הנדסים, תשתיות ומבני ציבור.

עבור הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון בתחום פרויקטים הנדסים, תשתיות ומבני ציבור.

עבור טכנאי רשום – 7 שנות ניסיון בתחום פרויקטים הנדסים, תשתיות ומבני ציבור.

ניסיון ניהולי:

3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

מועמדים העונים לדרישות התפקיד יגישו את מועמדותם בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים נדרשים בציון שם המשרה עד  תאריך 6.11.2022 לידי חגית שמואלי לדוא"ל: mkadam@efrat.muni.il, מס' טל': 02-9939313. בנוסף, יש למלא שאלון אישי למועמד בקישור: https://did.li/efratjob .

יודגש כי המועצה שומרת על זכותה לבצע מיון מוקדם של המועמדים למשרה וכן הערכת מועמדים ע"י גורם מקצועי מטעם המועצה.

הצעות של מועמדים שתתקבלנה ללא הפרטים ו/או המסמכים כנדרש ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת הבחינה.

רק פניות מתאימות תיעננה.

הערות:

  1. על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988. המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
  2. תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.

האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת מוגבלות.

  1. תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שוויון זכויות האישה, התשי"א-1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
  1. תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו 173ב(ב) לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.