דלג לתוכן העמוד
פייסבוק אינסטגרם יוטיוב EN פתיחת הגדרות נגישות

דרוש/ה רכז/ת וועדות ומכרזים

 כ"ד טבת, תשפ"ג

17 בינואר, 2023

מכרז  פומבי

מס' 8/23

למועצה מקומית אפרת

דרוש/ה

רכז/ת וועדות ומכרזים

מקום עבודה: אגף הנדסה

היקף משרה: 100%

דירוג דרגה:   מנהלי, מתח דרגות 7-9,  מח"ר 37-39

כפיפות:   למהנדס המועצה

מועד תחילת העסקה: מידי

תיאור התפקיד:

ריכוז וביצוע הפעולות והמשימות הנוגעות לתחומי ועדות עירוניות, וועדות אגף הנדסה ומכרזים ברשות לפי הנחיות הממונה.

עיקרי התפקיד:

1. ריכוז פעילות וועדות הנדסה

טיפול אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי בפעילות הוועדות (כגון: ו. מכרזים, ו. תנועה, ו. תמרור), ריכוז והגשת בקשות ומסמכים לגורמי פנים וחוץ, תיאום מועדי כינוס וועדות, הכנת חומרים לוועדות, ארגון, הפצה ותיוק מסמכים. והוצאה לפועל של החלטות הוועדות והמועצה.

2. מענה לפניות הציבור

קבלה פרונטאלית של תושבים ולקוחות ומענה טלפוני במשרד. ניתוב פניות המגיעות לגורמים הרלוונטיים לטיפול ומענה.

3. ניהול לוח זמנים, פגישות וישיבות

תיאום של פעולות, פגישות, ועדות וישיבות עבור הממונה וצוות האגף עם בעלי תפקידים במועצה ועם גורמי חוץ ומשלוח תזכורות שונות, ניהול לוח זמנים, איסוף חומרים והכנתם לישיבות.

4. ניהול והקלדה של מסמכים ומכתבים

הקלדת מסמכים (כגון סיכומי ועדות), הדפסה ומשלוח של מסמכים, הפצה לנמענים,  הקלדה ועיצוב של מצגות, צילום, תיוק אחסון וגיבוי קבצים ומסמכים באופן נגיש, קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות, מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון, איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה, רישום פרוטוקול ישיבות, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.

5. ריכוז וטיפול בפרויקטים שונים באגף כולל  איסוף והכנת חומרים, מעקב וביצוע החלטות ומשימות, קולות קוראים ומכרזים, משלב המכרז עד להפעלה חוזית מול הספקים. ריכוז וטיפול בנושאי הקצאות, הסדרה חוזית, חוזי חכירה, הגשת קולות קוראים תחבורה, תהליך התקשרות יועצים ומאגר יועצים.

6. ביצוע משימות נוספות על פי דרישות הממונה.

דרישות התפקיד:

  • השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

השכלה אקדמית – יתרון.

  • ניסיון: ניסיון מקצועי בתחום האדמיניסטרציה והשירות – יתרון.

כישורים ומיומנויות:

  • היכרות ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
  • עברית ברמה גבוהה
  • תקשורת בין אישית מעולה, אמינות, יסודיות, אחריות, ארגון וסדר ברמה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות, תודעת שירות גבוהה,  יכולת פתרון בעיות ויכולת עבודה באופן עצמאי.

מועמדים העונים לדרישות התפקיד יגישו את מועמדותם בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים נדרשים בציון  

      שם המשרה עד  תאריך 31.1.2023 לאיריס חזן לדוא"ל: jobs@efrat.muni.il טל' 02-9939312.

 יש למלא שאלון אישי למועמד/ת בקישור: https://did.li/efrat-jobs רק פניות מתאימות תיעננה.

הערות:

  • על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988. המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
  • תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת מוגבלות.
  • תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שוויון זכויות האישה, התשי"א-1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
  • תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו 173ב(ב) לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.